מתכות

    מכופפים, חותכים, מנקבים, מערגלים, מעבדים...
    וזה רק חלק מהדברים שאנחנו עושים למתכות. האמת, כל מה שאנחנו עושים למתכות יוצא מעולה, בדיוק כמו שאתה רוצה ולא פחות חשוב - בזמן!

    לא פעם אנחנו נשאלים: "מה כבר יכול להיות ההבדל בין תעשיין מתכת אחד לשני. המתכות אותן מתכות, המכונות אותן מכונות, המחירים פחות או יותר דומים...". אם כך, מסתבר שיש גורמים נוספים שמשפיעים על ההחלטה לעבוד עם תעשיין מתכת כזה או אחר.
    מדוע לקוחותינו הרבים מעדיפים לעבוד איתנו?
    מעבר למחיר, יש עוד הרבה סיבות מדוע הלקוחות שלנו מעדיפים לעבוד איתנו:
    1. מגוון עבודות המתכת הרחב שאנחנו מסוגלים לעשות הכל במקום אחד.

    2. המקצוענות שלנו במתכת. במקרים רבים אנחנו חוסכים ללקוח בחומר, בעלות עבודה והמון טעויות שהיו עלולות לעלות לו ביוקר.

    3. השירות שלנו. זו אולי מילה קצת "מכובסת" מרוב שימוש, אבל מה לעשות  שהיא אמיתית. הלקוחות שלנו יודעים שכאן הם מקבלים שירות שאין כמותו. ואם חלילה וחס, לקוח שלנו נתקל בבעיה תוך כדי עבודה או בלוחות זמנים מטורפים, הוא יודע שאנחנו נהפוך עולמות, נעבוד בלילות, אבל הוא יוכל להמשיך לעבוד ללא הפסקות וללא תקלות.

    4. איכות העבודה. אולי המתכון הוא אותו מתכון אבל איכות העבודה, הדיוק,  הרצינות, החשיבה צעד אחד קדימה תוך כדי עבודה – כל אלה הם יתרונות חשובים שאנחנו מעניקים ללקוחותינו.

    5. היחס האישי. הנה עוד מילה 'מכובסת'. אבל כאן ב"ולם", הבעלים של המפעל, מעסיק עשרות עובדים, והולך בבגדים כחולים, נעלי עבודה ולא מתבייש (להיפך, אפילו גאה ונהנה), להחזיק את המתכת ביד, לבחון ולרדת לעומקה של כל הזמנה באופן אישי. הכל כדי להעמיד לרשותך נסיון מצטבר בן עשרות השנים, את הפתרון המהיר, הזול, האיכותי ואת הביטחון שאתה בידיים מבינות ומקצועיות.
    כל עבודות המתכת
    העבודות שאנחנו מבצעים

    Please publish modules in offcanvas position.

    צור קשר